KANTOORRUIMTE

Momenteel hebben wij 2 kantoorruimtes beschikbaar

Kantoorruimte Netto vloeroppervlak in m2 Kale huurprijs Servicekosten + gas, water, elektra Huurprijs all-in
D 62 € 504,43 € 195,27 € 699,70
K 109 € 841,78 € 423,75 € 1265,53

Bekijk hier de plattegrond van de begane grond en eerste verdieping van Lichtpunt

        

Kantoorformule basis (all-in)

Permanent gebruik kantoor- en/of bedrijfsruimte

  • verhuur van m2 kantoor en/of bedrijfsruimte
  • verhuur van m2 opslag/archiefruimte
  • beheren van het huurcontract
  • fungeren als aanspreekpunt in de ruimste zin van het woord
  • fungeren als contractant voor gas-, water- en elektra-leveranciers
  • zorgdragen voor de inrichting van de kantoor-/bedrijfsruimte (vloerbedekking in kantoorruimte / standaard raambekleding/zonwering in kantoorruimte / standaard verlichting / wandcontactdozen / telefoon- en adsl-aansluitingen / airconditioningsysteem inclusief onderhoud)

Toegangs- en beveiligingsbeheer

  • zorgdragen voor inbraakbeveiliging d.m.v. een inbraakalarmsysteem (beheer en opvolging van het alarmsysteem)
  • zorgdragen voor brandbeveiliging d.m.v. een brandalarmsysteem (beheerder en opvolging van het alarmsysteem)
  • zorgdragen voor pand- en terreinbeveiliging
  • beheren van uitgifte keycards en/of sleutels (keycards afhankelijk van toegangssysteem van het pand) (uitgifte en inname keycard en sleutels)

Schoonmaak en onderhoud

  • verzorging van schoonmaak (algemene ruimten, wekelijks / openbare ruimten inclusief toiletten, dagelijks / glasbewassing binnen- en buiten, eens per kwartaal)
  • onderhouden buitenterrein
  • groenvoorziening
  • vuilafvoer

Receptie

  • zorgdragen voor bezetting van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur (ontvangst bezoekers / te woord staan leveranciers)
  • verwerken van dagelijkse poststukken (verwerken inkomende en uitgaande poststukken / ter beschikking stellen persoonlijke postbus / verzorgen van verzending via postbedrijven en/of koeriers / ter beschikking stellen van een centraal postbusnummer)

Catering

  • ter beschikking stellen van een lunchruimte
  • ter beschikking stellen van gekoeld drinkwater via ‘centrale’ automaat

Openbare ruimten

  • ter beschikking stellen van gemeenschappelijke toiletten/keuken/pantry
  • aankleding openbare ruimten (denk aan; zitgelegenheid in centrale ontvangstruimte, planten, wandbekleding etc.)
  • ter beschikking stellen van vergaderruimten (gebruik ruimte / opstelling meubilair / voorziening whiteboard en flip-over / voorziening koffie/thee/water)
  • bewegwijzering / naamsvermelding binnen en buiten en op deze website

Overige basisservice

  • ter beschikking stellen van parkeervoorziening

 

Kantoorformule uitgebreid (prijs in overleg)

Secretariële services

  • inbinden
  • mailingen
  • kopiëren
  • printen (zwart-wit en/of kleur)
  • vertalingen
  • notuleren
  • archiveren
  • agendabeheer (outlook)
  • emailverwerking
  • faxverzorging
  • postfrankering (postzegeltarief)
  • verkoop kantoorartikelen tegen gereduceerd tarief (huisleverancier)
  • uitwerken aantekeningen naar document (correspondentie)
  • uitwerken gesproken tekst naar document (correspondentie)
  • overige services in overleg

Administratieve services

  • offertes uitwerken
  • dataverwerking (inclusief opmaken en uitwerken van documenten/bestanden)
  • inboeken verkoop/inkoop kas/bank/giro
  • opstellen facturen
  • orderadministratie
  • aanmanen en nabellen debiteuren
  • betalingen klaarzetten
  • automatische incasso aanmaken/verzorgen
  • BTW-aangifte
  • contact verzorgen met accountant
  • bedrijfseconomische advisering
  • overige services in overleg

Centrale server services

  • back-up verzorging
  • voorziening up-dates standaard officepakketten
  • systeembeheer (inclusief onderhoud)

Telefoonservices

  • verzorgen van intern en extern telefoonverkeer gedurende openingstijden van de receptie (opname en doorverbinden van binnenkomende gesprekken / aannemen en doorgeven van berichten middels schriftelijke aantekening email-, imode- of smsbericht / programmering en onderhoud van de telefooncentrale)
  • huur en/of koop systeemtoestel
  • huur telefoonlijn
  • huur datalijn (S/O-bus)
  • huur voice-mail box
  • facturering belkosten + opslag i.v.m. administratieve verwerking
  • adsl gebruik
  • programmering toestel
  • call center

Catering- en schoonmaakservices

  • lunch- en maaltijdverzorging
  • verzorging ‘zakelijke’ partijen/recepties
  • extra schoonmaak

Overige services

  • detachering administratief en secretarieel personeel
  • voorziening huur kantoormeubelen (keuze standaardlijn huisleverancier)
  • bemiddeling koop kantoormeubelen (huisleverancier)
  • voorziening huur computerapparatuur (keuze standaardlijn huisleverancier)
  • bemiddeling koop computerapparatuur (huisleverancier)
  • huur beamer
  • overige services in overleg (op verzoek huurder)